Overlijdensbericht Derk Jan Loorbach

21 februari 2023 11:00

Wij zijn bedroefd door het overlijden van ons Erelid

In zijn 55-jarig lidmaatschap heeft hij heel veel betekend voor onze vereniging.
Vanaf 1992 bestuurslid in het HB, secretaris HB van 2000 tot 2010 en voorzitter ad interim van 2009 tot 2011.

Daarnaast heeft hij buitengewoon veel vrijwilligerswerk verricht voor onze SV.
Er is geen commissie waar hij niet in heeft gezeten of oprichter van was.
Sinds 1999 was hij lid van verdiensten, in 2011 gepromoveerd tot Erelid.
Sinds 2018 drager van de zilveren KNVB speld en in 2009 benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau
De vele verslagen en mooie herinneringen aan deze grote man blijven wij met veel warmte met ons meedragen.

De crematie zal in gesloten kring plaatsvinden.
De condoleance is zaterdag 25 februari en zal openbaar zijn vanaf 16:30 t/m 18:30 in crematorium Sterrenheuvel(Vergierdeweg 458 te Haarlem).

Wij wensen zijn vrouw Angelique, hun kinderen Lennart en Eelco, kleinkinderen en overige familie en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het bestuur van de S.V. Vogelenzang
Kaart_1.jpg