Over

S.V. (voorheen R.K.V.V.) Vogelenzang is opgericht in 1932. De voetbalvereniging heeft momenteel zo'n 60 jeugdleden, 60 seniorenleden, 130 niet-spelende leden en een aantal iets oudere liefhebbers, die op zaterdagmiddag onderling tegen een balletje trapt. De S.V. Vogelenzang beschikt over twee speelvelden en een trainingsveld, gelegen aan de Henk Lensenlaan te Vogelenzang. Het hoofdveld en het trainingsveld hebben verlichting. De mooie accommodatie omvat naast de velden, een prachtige kantine en zes kleed- en doucheruimtes. Het sporttenue bestaat uit een oranje shirt met zwarte kraag, zwarte broek, oranje kousen met zwarte rand en embleem op de linkerborst. Alle teams hebben gesponsorde sporttenues.