Nieuwsbrief Beheer Sportpark 06-02

7 februari 2024 19:15

Berichten van het Stichtingsbestuur,

We hadden beloofd jullie maandelijks te informeren over de voortgang nu bij deze,

Omtrent juridische zaken:
29-01 hebben Dico en Hans een bezoek gebracht aan de Notaris om concept statuten en HH regelement te delen en te bespreken. Het nodige huiswerk meegekregen waarmee wij verder kunnen.

Bouwkundig + Kantine:
Inmiddels is er enkele werkgroepen opgericht te weten:
Een technische commissie met daarin zitting Gideon Postema en John Houdijk namens te SVV en TVV. Doel is de techische uitvoering van de nieuwbouw te toetsen in samenwerking met de Gemeente Bloemendaal.
Een kantinecommissie met daarin Jan Paul Bourguignon, Pim Roelen, Michiel Rolvers en Ingrid Franssen met als doel, allerlei zaken rondom barbezetting, openen- en sluiten, inkoop/verkoop etc. te coördineren.

Financieël + verzekeren:
Momenteel gaan we aan de slag met een meerjarig onderhoudsplan. Dit is noodzakelijk om een financiële begroting voor de komende 10 jaar te kunnen maken. In deze begroting dienen we ook posten als verzekering en energie op te nemen. Ook daar worden momenteel de rekensommen voor gemaakt.

Banen + velden:
Inmiddels zijn diverse leden van TVV en SVV op bezoek geweest bij tennis- en voetbalverenigingen om het gebruik van de banen en velden te bekijken. Tevens navraag te doen naar het onderhoud van de velden/banen en met welk materieel dit het beste kan worden gedaan.
Zodra daar meer over bekend is, zullen de diverse onderhoudsvrijwilligers worden bijgepraat.

Voortgang nieuwbouw:
In week 4 is de staalconstructie geplaatst, de houten balklaag (dak) is inmiddels ook aangebracht. De verwachting is nog steeds dat het sportpaviljoen in September in gebruik zou kunnen worden genomen.
Tot zover even een update,

Namens de beheerstichting, met sportieve groet,
Hans Graas

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!